Summa sidvisningar

torsdag 14 augusti 2008

Det går framåt..

Har gått ned 8 kilo sedan jag började med min LCHF-diet. 8 chipsfyllda kilon är borta. Känns lite som en omöjlighet att gå ned i vikt med tanke på att jag för det mesta äter mycket fett. Men vad fan, jag kör på ett tag till för det är faktiskt ingen uppoffring jag gör direkt. Firar min viktnedgång med ett ordentligt mål mat. Ikväll blir det marinerat kött, tzatsiki, spenat- och paprika röra och någon sallad. Ni ser, jag äter som en gravid kvinna.

2 kommentarer:

Steelfire sa...

Du är grym raring. Jag är grymt grymt imponerad att du kämpar vidare. Kram!

Marie sa...

Går ju skitbra för dej!!nästa gång vi ses kanske jag inte ens känner igen dej.Kämpa på! det är härligt att vinna över sina laster å begär, ger en makt på nåt vis.
kram min vän!