Summa sidvisningar

söndag 30 november 2008

Vaken

Så, då är jag någorlunda vaken iallfall. Kom hem vid halv fyra imorse efter en tripp till Köpenhamn för att se Gemini Five på Stengade 30. Bandet var skitbra och supersnälla. Vi chillade i deras loge och drack Jack Daniels.. eller snarare, jag tog mini-mini musklunkar av denna vidriga dryck. Men var trevlig ändå. Men fy fan vilket skitställe Stengade 30 är. Värsta ungdomsgården, nej förlåt UGDOMSRUCKLET. Trodde att stället skulle rasa ihop när som helst. Och om jag säger att jag och Anders var dom äldsta i publiken förutom föräldrarna till förbandet så fattar ni åldern på resten av klientelet. Detta klientel kunde inte heller hantera sprit för fem öre vilket resulterade i väldigt roliga scener ju längre kvällen led. Och när en 20-årig dansk kom upp till Anders och refererade till mig som en "hottie" så var jag säker på att det var dags för honom att sluta dricka.

Inga kommentarer: