Summa sidvisningar

måndag 23 februari 2009

Confused

Igår när jag skulle cykla hem efter jobbet så märkte jag att jag inte hade mina cykelnycklar i fickan. Några svettiga minuter förflöt innan jag kom fram till cykeln och såg att jag inte ens hade låst den på morgonen. Suck, okej, så tokigt det kan bli delgav jag skrattande Anke när jag kom hem. Ja, ja, det kunde ju va varit mycket värre.
Imorse när jag skulle till jobbet så hittade jag inte mina lägenhetsnycklar. De var spårlöst försvunna. Och några MYCET svettiga minutrar förflöt. Tills jag stängde dörren och märkte att dom satt i låset på ytterdörren på utsidan. Okej, någon mer än jag som tror att det är läge för lite semester snart?!

1 kommentar:

Steelfire sa...

jaa, usch sånnt där har jag med gjort och man blir lite rädd för sig själv!

Är det i morgon det är personalmöte? Ska du gå dit? Tänkte om du ville kika in på vägen o säga hej!