Summa sidvisningar

onsdag 29 december 2010

Ansning

Idag är det dags att ansa puffen. Eftersom mitt hår växer uppåt (?) och är tjockt som attan så tenderar det till att jag har en väldigt mystisk morgonfrippa just nu. Tar inte kort på det dock, vill inte att ni ska bli blinda. Men idag är det dags att tukta ogräset och det ordentligt. Ska slänga i lite färg också. Annars har jag inte så många planer för idag. Ska ut och shoppa upp mina presentkort samt köpa mig en liten väska till min digitalkamera som jag fick i julklapp.

Börjar även att snegla lite på 24s träningsschema nästa vecka då det är dags att ta upp träningen igen. Elin ville att jag skulle joina henne på combaten igår men jag kände mig mer in the mood för julmust och film. Men tror att jag inleder mitt träningsår med ett pass IW (det trodde du inte Elin;)). Har en öm axel som jag har dragits med en tid nu och det är väl dags att göra något åt den innan jag börjar köra hårt med vikter igen.

1 kommentar:

Steelfire sa...

Det går säkert IW på måndag, då kör vi!