Summa sidvisningar

söndag 12 juni 2011

Planer

Åhh, semesterplanerna håller på att ta form. Verkar som hela balunsen startar med grill hos Elin och Freddan, inte mig emot. Jag och Martin kommer närvara för Martin är här den helgen. Den 4e åker vi nog upp till Bollnäs med tåg. Första klass, jo jag tackar jag, när syskonen H ska åka tillsammans så ska det göras ordentligt, (eller så kan det bero på att vi hittade billiga biljetter).

Helgen efter det så blir det nog en tripp till Enköping för att hälsa på fina bästa Malin samt dricka alkohol och gå på rockpub. Sen ska jag såklart hänga med fina vänner i Bollnäs samt ligga i hängmattan i stugan. Jorå, blir nog bra det här.

4 kommentarer:

Marie sa...

Det kommer bli kalasbra! Fyfääään vad denna semester är efterlängtad, tror jag nästan börjat vantrivas på jobbet...snart ses vi!

Steelfire sa...

Ehh, what!

Så var det väl i alla fall inte!

Mitt förslag var ju att vi skulle fira semestern, men inte att vi skulle vara här. i detta hus har det grillats färdigt kan jag säga.

Ullis sa...

klart vi är med och firar semestern, jag är nöjd och glad vart vi än är huvudsaken jag har mitt vin med mig :D om det är fint väder kan vi ju hänga i nån park och om det är regn så kamperar vi på nån uteservering :D

Steelfire sa...

låter bra det!