Summa sidvisningar

torsdag 30 oktober 2008

Inköp

För att pigga upp mig idag så gick jag en sväng på stan efter jobbet. Där inhandlade jag ett par byxor på KappAhl och en sjukt mysig kofta på Åhléns. Suktade lite efter en väst på både Lindex och KappAhl men behärskade mig. Var även lite sugen på en skjorta som kanske kommer att inhandlas å det närmaste. Byxorna jag köpte var ett riktigt fynd. Halva reapriset. Får leta efter billiga braxor nuförtiden eftersom jag inte kan ha dom så länge. Jag är även sugen på att köpa en mysig morgonrock. Nog för att det är OK att hasa omkring i nattlinne och raggsockor (tack Steelfire) men en morgonrock skulle ändå vara pricken över i-et. Nåväl, vi får se.

2 kommentarer:

Marie sa...

Hur mycket har du gått ner nu? Nyfiken :-)

Ullis sa...

ska väga mig på tisdag, men minst 13 kilo iaf...och det ska jag nu fira med lite mörk choklad..:)