Summa sidvisningar

söndag 12 oktober 2008

Tack så mycket!!

Shit vad jag hade roligt igår kväll. Festen var den roligaste jag varit på länge. Till och med ute på krogen var det roligt, annars brukar det ju alltid vara så att förfesten är roligast. Men så var det icke igår. Har grymt många kort som ska upp snart. Kom hem 5 imorse och Anke var väl sådär lagomt glad, men vad gör det, jag hade ju kul he he. Om jag säger såhär, jag sjöng karaoke. Jag stod till och med och valde låt skitlänge för man vill ju att ens karaokedebut ska bli förträfflig. Så tack Jessica för att du gjorde ACE OF SPADES till en minnesvärd duett. Och om jag ska sjunga karaoke ska jag både vara full och glad. Vilket inträffade på samma gång igårkväll.

1 kommentar:

Steelfire sa...

Ett hett tips: www.steelgardenmusic.wordpress.com