Summa sidvisningar

söndag 24 februari 2008

Batik och fylla

Kvällen började rätt lugnt med en vinare och cider på hemmaplan. På KB var det också lugnt till en början. Vid halv 12 ramlade Steelfire och crew in och då började partyt. Tankad packad och klar sammanfattar tillståndet hon var i. Och snart var jag också rätt yr i mössan. Muffi dansade på scenen och jag var trevlig och snäll hela kvällen.

Men det som var mest häpnadsväckande var att jag såg två människor iklädda batik-tröjor. Är batik inne igen? Eller har det någonsin varit inne? Den ena människan med batik dansade och hade för korta vita jeans så hon var inte så intressant. Det är den andra människan jag fann mer intresserande. Han var kort, väldigt musklig och solariebränd och dansade med axlarna. Svängde lite från sida till sida lite manligt stelt. Tänk er jägaren i Snurre Sprätt minus mössa så såg han ut. Tror jag.

Inga kommentarer: