Summa sidvisningar

lördag 29 mars 2008

E.M.D

Tror det var i Bingolotto jag snubblade över ett uppträdande av den nya fräscha pojkgruppen E.M.D förra lördagen. Hur jag hamnade på Bingolottos frekvens är en gåta då alla som känner mig vet att jag enbart spelar Bingolotto en gång om året på deras uppesittarkväll. Hmm nåväl det var ett uppträdande av E.M.D som fångade mitt öga och tyvärr mina öron. Och den person som fastnade på min näthinna var killen i mitten. Snygg-Erik tror jag han kallades (kallas?) för. Han sjöng för kung och fosterland. Det såg verkligen ut som om han tog det på dead serious. Han sjöng så hals-venerna stod ut som rep. Det såg för roligt ut. Alla som har någon vett och sans vet ju att E.M.D aldrig kommer att lyckas big time. Dom kommer att ha en hit, kanske två. Den senare kommer till sommaren och är en antingen uppåt party-låt som appellerar till tonåringar alt. en ballad som kommer att fånga ovannämnda tonåringars hjärta. Men efter det kommer det att vara knäpptyst. Nice try guys but you don't fool me. Gud, jag är cyniker and I love it.

Inga kommentarer: