Summa sidvisningar

onsdag 5 mars 2008

Hmm

Inte för att jag någonsin direkt har skrivit om något hyperviktigt eller megaintressant för någon annan än mig, men kom igen det är väl det som är syftet med bloggande - narcissism, men idag råder det grov bloggtorka. Kan ha något att göra med min trötthet som jag inte riktigt vet vart den kommer ifrån. Men okej, jag kanske ska delge Er det underligaste bussåkarminnet från Malmö. Det hände en solig och varm dag -06 (?) när jag skulle åka till jobbet. Då sätter sig en man av utländsk härkomst bredvid mig och börjar snacka satan. Efter frågor som rörde vilken buss man skulle ta för att komma hit eller dit så erkände han för mig att han var Gay och skulle träffa sin nya pojkvän som han aldrig hade mött innan. Han hade fortfarande inte kommit ut för sina föräldrar så han var här i smyg. Killen såg ut att vara runt 30. Han hade som sagt aldrig träffat sin pojkvän men berättade att han var äldre och mycket rik. Ordet Sugardaddy och Utnyttjad brände på min tunga.

Inga kommentarer: