Summa sidvisningar

tisdag 17 juni 2008

Vad 17

Igår åt jag bacon och ägg till frukost. Lite nötter innan jobbet. Kalkonfilé, vitkålssallad och vitlökssmör på jobbet. Och lite brie-ost här och där. Jag var inte hungrig på hela dagen.
Idag har jag ätit fil med linfrö på morgonen. Lax, ägg med majonäs, vitkålssallad och lite brie på jobbet. Lite keso när jag kom hem och ikväll blir det kött med creme fraiche sås och blomkål och broccoligratäng med grädde och ost. Som sagt, jag har inte varit panik-hungrig på 2 dagar. Inte känt ett enda sug efter choklad och kex trots att det finns fullt synligt på jobbet. På Måndag ska jag mäta midjan igen för att se ifall något har hänt. Om det har gjort det till det positiva sättet så satsar jag på en vecka till. Men som sagt, mitt mantra är fortfarande En Dag I Taget.

Just nu går mina tankar till en kär vän som precis har förlorat sin mormor. Kram.

1 kommentar:

Marie sa...

Tack älskling!