Summa sidvisningar

söndag 29 juni 2008

Sökarna

Ikväll kör vi ett Sökarna maraton. Ni kommer väl ihåg den underbara kalkonfilmen Sökarna som kom för hundra, nåja ett antal år sedan. Kommer ihåg att jag och Susanne var och såg den på bio och att vi tyckte att filmen var riktigt fräck och bra. Har inte sett den på ett par år men jag antar att jag inte kommer att uppleva den som lika fräck idag. Tydligen så har det kommit en hel Sökarna-box med Sökarna 1 & 2 plus Blodsbröder (?) som tydligen också ingår i Sökarna trilogin. Så ring mig inte ikväll, jag ser på kvalitetsfilm.

Har hittat en kick-ass sida som är ett community för alla oss LCHF ätare. Ikväll blir det köttfärspaj gjord på soja-mjöl, ägg, grädde och köttfärs. Med en cole-slaw till. Och btw, 4 cm till är försvunna.

Inga kommentarer: