Summa sidvisningar

söndag 27 juli 2008

Iron Maiden

Nu har jag då sett Iron Maiden på Ullevi. Jag och 55000 andra skrålade med i Fear of The Dark och jag fick rysningar. Det var den mäktigaste känslan någonsin. Att höra 55000 strupar skrika ikapp. Och såklart var det den soligaste dagen i mannaminne, jag hade jeans och svart tröja. Ni kan ju liksom tänka Er den ekvationen. Men faaan vad bra Maiden var. Jag hade lätt kunnat göra om det idag igen. Skuffa runt på bussen, svettas i timmar, köa i insläpp och skuffa tillbaks till Malmö klockan 03 på natten. Jag gör det igen. Nu ska vi käka lite och duscha innan det är dags att sticka till Köpenhamn och titta på ett annat av mina favvo-band of all time. D.A.D. Ikväll ska jag och 40000 strupar mötas och skråla tillsammans i It's After Dark. Idag blir det kortbyxor.

Inga kommentarer: