Summa sidvisningar

söndag 21 september 2008

Fullspäckad vecka

Veckan som kommer är en fullspäckad en. Ska på två kurser på jobbet, ska möta upp Pernilla och fika, ska till Hälsocentralen och som grädde på moset fyller Anke år på Fredag. Som tur är så är jag långledig vilket innebär att jag har hela Fredagen fri till att springa omkring och pyssla inför helgens släktfika och lördagkvällens utgång. Ankes familj kommer på Lördagen och fikar hos oss och då hade jag tänkt göra en smörgåstårta. Vilket jag måste börja med redan på Fredagen för att allt ska bli OK. Röror ska röras ihop och gotta till sig över natten, efterrätt ska planeras, och framförallt ska jag köpa present på Fredag. Gud, jag tror jag ska ta semester från ledigheten. Javisst ja, jag ska ju också handla mysgrejer till mig själv. Vilket innebär en mysig kofta, en mysig tröja och nya byxor. Det är en dyr hobby att gå ned i vikt, man måste köpa nytt varje månad. Men såklart kommer jag inte att hitta nåt när jag väl letar. Det är när man inte letar som man hittar godbitarna.

Inga kommentarer: