Summa sidvisningar

lördag 13 september 2008

Jag ger upp

Okej. Foten är min överman. Jag har ringt och sjukat mig imorgon. Men jag gjorde det med tungt hjärta. Jag är en sådan person som verkar ha ett närmast övernaturligt immunförsvar. När andra ligger i 40 graders feberyra och halsfluss vem är frisk? Jag. När vinterkräksjukan härjar och både personal och boende blir sjuka, vem klarar sig? Jag. Mina sjukdagar kan man räkna på en hand. Utom när jag var sjukskriven en vecka för att ryggen hade brakat ihop men det räknas inte för då var jag inte sjuk. Bara invalid. Så Ni ska förstå att jag sjukade mig med tungt hjärta. Det känns otroligt konstigt att vara hemma på en jobbdag. Så tyck lite synd om mig och säg att jag gjorde rätt.

2 kommentarer:

Steelfire sa...

men du halta Lotta då! Du ska se att voltaren gör susen, det har räddat många onda ben och armar för mig.

Krya nu på dig så ska du få en raggsocka av mig som du kan ha på din onda fot. KRAM!

Ullis sa...

ahh tack Steelfire, tänk att det var en ond fot som gjorde att jag ätnligen ska få en socka av dig ;) kram