Summa sidvisningar

torsdag 2 september 2010

Ahh

Sådärja. Hemkommen från ett mycket skönt men hårt bodycombat pass. Nu känns det som om man är på G igen. Har just slukat en proteinsmoothie och en kycklingsallad. Ser framemot pumpen på Söndag då jag banne mig ska ta revansch från mitt miserabla pass förra Söndagen. Ska ladda lite bättre med mat innan passet denna gång iallafall he he. Japp, så ligger landet. Nu väntar en späckad jobbhelg då jag inte har mycket tid över för annat. Men på Söndag kör jag och bästa Elin igen. Rap och god natt.

4 kommentarer:

Steelfire sa...

Tycker det verkar som att bloggen ändrat lite form till TRÄNINGSblogg? Gillart!!

Ullis sa...

ha ha jaså elin, ja det är möjligt, men det är ju mest det som snurrar i huvudet nu. Undrar vem som har inspirerat mig till det? ;)

Ullis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Steelfire sa...

Åhhh, jag tycker det är såå roligt. Vi får boka in ett blogger bootcamp, blogg-träningspass och blogg-möten.

Busy, busy...