Summa sidvisningar

onsdag 8 september 2010

Sådärja

Sådärja, då var man vaken idag igen. Jaha, undrar Ni, vad kan Ullis har för planer för veckan då? Jo förutom att längta till helg och ledighet så kan vi ju förbise att veckan snart är slut. För efter Onsdag så börjar ju nedräkningen till helg. Om man inte ska jobba förstås, då är man mindre glad att det är helg..Nåväl. Tänkte redovisa min träningsvecka för den (Elin) som är intresserad.

Under Måndagen var det lugna puckar. En jobbhelg som fortsatte med jobbmåndag är inte den allra bästa dagen av dagar så då var det lugnt. Förutom cykelturen som alltid sker till och från jobbet men den kanske inte räknas.

Tisdag, är som alla vet, Combat Tisdag. Är inte riktigt nöjd med att tiden är ändrad till 20 men jag och Elin blev svettiga och nöjda ändå.

Onsdag blir också lugn, eller vadå, ska köra lite övningar fråm våran FB-grupp är planen.

Torsdag ska jag och Elin troligtvis vara lite crazy och köra balansövningar på gymmet efter kvällsjobbet.

Fredag blir det lugnt och stilla.

Lördag blir det ett Core pass och på Söndag blir det Pump.

(egentligen vill jag gå på fest och vara lite full i helgen men icke sa nicke)

3 kommentarer:

Steelfire sa...

Ser bra ut, du är duktig!

Ullis sa...

tack du :) men det är lättare att fokusera och köra (för mig) när man har det uppspaltat dag för dag...

Steelfire sa...

Abolut, det håller jag med om! Planera sin träning och sina mål för varje vecka, det är vägen till toppform och topphälsa!

Och så är det svårare att ställa in träning när man skrivit det på bloggen tycker jag!

Ikväll kör vi så det ryker!