Summa sidvisningar

onsdag 1 september 2010

Morfar


För någon vecka sedan så hade äldreboendet min morfar bor på i bollnäs invigning av sin nybyggda superfina trädgård. Jag var där i sommras och hälsade på och det var en underbar oas med hammockar, fina bord och parasoll, en liten damm med fontän och kryddplanteringar. Nåväl, för någon vecka sedan så var det då dags att inviga placet. Min morfar hamnade såklart med på bild. Det är Morfar Åke i vitt som tar sig en svängom till dansbandet som spelade upp. Åhh, jag saknar min vithåriga lite disträa morfar.


3 kommentarer:

Marie sa...

Va fint! Vilken ståtlig dansant morfar.

Steelfire sa...

Åhh vad det ser mysigt ut!

Ullis sa...

ja marie, han gillar att dansa, eller så är det för att krama på tanterna som han tar sig en svängom.

elin: dom hade en superfin trädgård, en sån som vi BORDE ha på jobbet, men det tar väl hundra år innan vi får nån skulle jag tro :S