Summa sidvisningar

onsdag 6 oktober 2010

Hej Bollnäs

Har just bokat biljett till Bollnäs och tack vare supersnälla Elin så kan jag åka en dag tidigare. Det blir dock en snabbvisit, upp på en Onsdag och hem till Malmö på en Måndag. Men vad gör det? Ser fram emot att få se Bollnäs i höstskrud med alla vackra färger och klar luft. Huvudsaken att det inte blåser för det har jag nog av i Malmö.

Denna vecka får jag tyvärr ligga lite lågt när det gäller träningen. En envis hals och en bitvis snuvig näsa är anledningen. Men jag ligger lågt i veckan och tar igen allt på Söndag på Bodypumpen, känner mig redan grymt taggad. Hade superlust att pumpa idag men får nog göra som Elin sade - vila och ladda batterierna.

1 kommentar:

Steelfire sa...

Som regel brukar man säga "förkylning från halsen och ner betyder inställd träning". Snuva är ingen fara, men träning kombinerat med halsont är riktigt dåligt!

Kloktav dig att vila tycker jag, annars kanske det hade tagit mycket längre tid för dig att bli helt frisk.