Summa sidvisningar

måndag 18 oktober 2010

Nu har det hänt

Man kan inte säga att sjukdagarna duggar tätt hos Henriksson. Man kan räkna mina sjukdagar på ena handen under dessa 5 år på Segevång men idag hände det. Jag sjukade mig idag och imorgon. När det känns som att snoret ska krypa upp i hjärnan är det nog inte en bra idé att jobba. Och det är lika mycket omtanke om mina jobbkamrater och inte minst gamlingarna som jag också stannar hemma. Det jag sörjer mest är att jag inte kan träna, kroppen skriker efter pump och combat och inatt drömde jag till och med att jag var på Indoor Walking och då kan ni ju hajja att jag är sugen på att svettas lite.

2 kommentarer:

Steelfire sa...

Usch då, nu får du krya på dig snabbt.

Ullis sa...

ja, det är skitråkigt att vara sjuk ju...har snytit mig, nyst och läst bok idag...suck...men men, efter helgen ska jag vara prima och gå på pump :D