Summa sidvisningar

tisdag 26 oktober 2010

Semester?

Nja, semester är väl inte det jag åker till Bollnäs för denna gång. Den här gången är det intensivt umgänge med de bästa som gäller.

Torsdagen är vikt åt mamsen på dagen och pappsen på kvällen. Lillebror han hänger med på en höft as usual. Shopping och lunch med mamma på dagen och middag med pappa på kvällen och en tur till söt-morfar Åke borde också hinnas med.

Fredagen är vikt åt Malin som jag ska möta på stationen när hon kommer med Uppsala tåget från Enköping. Max-besök på dagen och fest på kvällen. Har en hel del planerat för festen men kan inte skriva ut det här då Malin maybe läser bloggen, hon fyller år...

Lördagen blir det återigen fest med gamla högstadieklassen på ortens enda (?) nattklubb.

Söndagen är vilodag, träffa morfardag och packaväskan dag.

Måndag åker jag tillbaks till Malmö igen. Hektiskt schema men det ska bli hur kul som helst. Och det bästa är att Martin kanske hänger med till Malmö.

1 kommentar:

Steelfire sa...

Låter som en härlig semester.

I mitten på januari ska min norrlans-oskuld tas, då ska jag få se på snööö!