Summa sidvisningar

lördag 10 maj 2008

Dagen D

Är redan uppe trots att det är Lördag. Hann med en del av det som skulle göras igår. Gjorde en låtlista tills ikväll som innefattar 34 jävligt bra låtar. Ska snart iväg igen och köpa toning till håret, ispåsar och chips så man är förberedd inför ikväll. Har haft en bra party outfit på gång inuti huvudet som enligt mitt huvud skulle se jävligt bra ut på mig. Men när jag provade det så kanske det inte var den mest ultimata outfiten. Det är ofta så med mig att jag kan tänka ut nåt jäkligt snajsigt i skallen men när man tar på sig det så är jag inte helt nöjd. Så då tar men det man inte hade tänkt sig men det man trivs bra i. Om jag kunde så skulle jag bo i min senaste favvo-outfit. Knallig rosa top, grå väst och vita halvkorta linnebyxor. Men det blir nog lite kallt till vintern.

Inga kommentarer: