Summa sidvisningar

lördag 10 maj 2008

Pepp

Nu börjar jag bli grymt peppad. Naglarna är röda. brolle-luggen på plats och solen skiner. Bara att kränga på sig outfiten och sätta på sig ansiktet. Längtar som tusan efter ett glas rosé och en cigg nu. I och med att jag nuförtiden enbart feströker så är mitt cigg intag inte så gigantiskt. Inte för att det var det innan heller men nu är det enbart vid utgång som ciggen åker fram. Försöker modest stressa på Marie så att hon kommer snart men det går inte så bra. Näh, nu drar jag på mig mejken. Ses i dimman dun-ungar.

1 kommentar:

Marie sa...

Blir en seeeeeg dag imorrn för Ulle-Girl..
En annan kommer studsa upp vid 8(verkar ha en väckarklocka i kröppen då..)utan huvudvärk, hehe.
Fast om jag inte missminner mej blir du ju inte så bakis..
lite orättvist..men inte nåt ont som inte har nåt gott med sej- svårt att bli riktigt alkoholiserad för min del..