Summa sidvisningar

torsdag 8 maj 2008

Schizo

Idag har det inte hänt något speciellt. Den här dagen tillhör inte dom som man kommer ihåg med antingen ett leende eller med en klump i magen. Jobbade. Blev kallad för pojke, räknare, gräslök och mamma. Tur man inte har anlag för schizofreni. Letade tupé, skar frukt, förde protokoll på APT:n. Det hände inte så mycket på APT:n heller. Ingen som ställde sig upp och skrek och förde liv. Inte för att det någonsin har hänt mig på ett APT men vad fan, någon gång kan det väl skrälla. Och sedan cyklade jag hem. Velade runt på Coop Forum och visste inte vad jag skulle ha. Eller, jag visste men hade glömt det. Släpade runt på 5 st limefrukter, ett fint kort till mamma och några doftljus innan det sade klick och jag kom på vad jag skulle ha. Jag köpte Aftonbladet med Beck filmen och 5st limefrukter. Nu ska jag göra köttfärspaj.

Inga kommentarer: