Summa sidvisningar

lördag 3 maj 2008

Fondue

Igår kväll var vi då som sagt ut på Elysée och svirade. Vi hade så jäkla kul, jag har fortfarande ont i käkarna för jag skrattade så mycket. Jag åt fondue för första gången och det var ju typ det godaste jag någonsin ätit. Jag har i ett tidigare inlägg skrivit att det skulle vara himla svårt att välja vad man skulle äta som sin sista måltid innan man avrättas. Jag skulle nog fan välja fondue. Exakt SÅ gott var det. Efter maten så stampade vi iväg till Lilla Torg där det givetvis var totalt fullknökat överallt, på varenda ställe satt det 100 tals med folk som inte alls ville ge plats åt 7 glada flickor. Efter visst letande damp vi ned på Harrys och beställde drinkar, öl och cider. Det vart en riktigt kul kväll alltså, det gör vi om.

Inga kommentarer: